lauantai 6. helmikuuta 2016

Ken on heistä kaikkein kaunein...

No, minä tietenkin!

Kerrotaanpas hieman taustoja...

Minulla on profiili Starnow- nimisellä sivustolla ja huomasin Apply Free castingin Face of the Globe Beauty pageant kilpailuun. Ajattelin ensin että pyh. Sinne haetaan taas vaan niitä catwalk mallin mittaisia amatsoni naisia. Mutta yllätyin suuresti kun näin ei ollut. Tietenkin hain mukaan.  Sitten minua kehoitettiin hakemaan uudelleen faceoftheglobe.com sivun kautta. Sitten huomasin pikkuprintin. Tonni pitäisi maksaa kilpailuun osallistumisesta jos ei ole sponsoreita. En lannistunut vaan lähettelin kasan viestejä mallitoimistoihin sun muihin. Yksi on vastannut. Ei. No niinpä niin, kuka nyt Suomessa sponsoroisi yksityisen ihmisen unelmaa? Ei kukaan! Sitten tuli mieleen Miss Suomi kilpailu. Kukas tai mitkä sitä kilpailua sponsoroi. Löysin listan ja lähetin niillekin kysymystä.

Kohta on hakuaika ummessa, taidan etsiä sen tonnin nyt kesän aikana ja voittaa Face of the Globe palkinnon sitten vuonna 2017! Sitten saa Suomen sponsori toiminta suck it!

No, selaillessani Miss Suomi kilpailun nettisivuja löysin jotakin yllättävää. Ei tarkkoja pituus/painorajoja! Siellä se lukee mustaa valkoisella. Minä kun olin aina luullut ja kilpailulavallakin nähnyt vain niitä laihoja ja pitkiä naisia. Sitten riemu repesi, no minä tyttö pistän hakemuksen menemään ja näytän sille Laila Snelmannille, että pienikin saa olla mallimaailmassa. Kenelle ne muoti ihmiset luulevat suunnittelevansa? Normaalille naiselle, lyhyelle, pitkälle, laihalle ja pulskalle! Ei vain ja ainoastaan liikaa kasvuhormoneja erittäneille!

Sitten. Miss Suomi kilpailuun hakijalla tulee olla Suomen passi. No voi v***u. Ei oo passia mutta kuvallinen henkilöllisyyskortti löytyy. Kysyin sitten että miksi passi. Jokaisen tulee todistaa suomalaisuutensa. Ai jaa, okei no eiköhän tuo henkilöllisyyskortti riitä sen todistamiseen.
Finalistit lähtee Turkkiin. Ai jaa, okei. No miksi sen pitää olla turkki. Eiköhän löydy parempiakin maita jonne henkilöllisyyskortilla pääsee! Ja eiköhän sitä passia voisi hakea sitten kun finaali on lähellä ja näkyy pääsevänsä. Passin saa aika nopeasti nykyään.

Jaah. Olen taas vaan se luuseri minä. Ei tullu minusta maapallon kasvoa, eikä Suomen missiä. Mutta kyllä minä yhä olen se kaikkein kaunein! Ehdottomasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti