tiistai 23. helmikuuta 2016

Call me NIMBY

 Löysin sitten itselleni sopivan osoitelapun. Lokeroni luukulla on kuin onkin termi. Luulin aina, että olen ainutlaatuinen  ja lokeroimaton.

Olen NIMBY. Not in my backyard.

Kyseinen ihminen siis, urbaanin sanakirjan mukaan, kannattaa jotain asiaa vain siinä tapauksessa että se ei hänen mielestään haittaa hänen elämäänsä.

Taidan edustaa Not in my backyard - liikkeen ääripäätä.

Minun elämäähän haittaa jokaikinen asia.

Naapuri katkoo tontilta oksia, jotta pääsee traktorilla auraamaan minun tietä.
Kiitos kaunis vaan, mutta auraan oman tieni jos niin haluan.

Minua haitaa tuntemattomat autot, jotka käy pihassa kääntymässä ja kun menen ulos näkyy vaan jarruvalot.

Minua haittaa ne  mulk***tit jotka yrittää tehdä maaseudusta kaupunkia. Ja ja ja

Mites tän sanois lyhyesti englanniksi? Call me NIMBY. It means you are not allowed to do anything in my fucking backyard. And my backyard is going to be 92 hectares. So don't try to sell any land untill I get my 92 hectares, don't try to make countryside into some kind of a city suburb. And... There is lots of things you can not do near my property so that there would not be any misunderstanding: Do nothing and I'm good.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti