keskiviikko 28. marraskuuta 2018

Northen lights ? (postaus sisältää välkkyviä valoja)

Tein lumienkeliä, koska lumi sulaa kohta. (jippijaijeihei) 


Sitten mä katson taivaanrantaan. Se välkähtää semmoseks oranssehtavaksi (?) ja sitten taas välkkyy. Mä olin että ...



Revontulet!

Sitten mä mietin, että 

Mä en käytä minkäänlaisia huumeita ihan vaan for the record.


Ja saan tämmösen momentin:


Eihän se taivaanranta mistään revostulista välky vaan:


Siellä kun tien varressa vähenee puusuoja niin näkyy pitkien ja lyhyiden valojen vaihtelu tuonne eräjorpakkoon, missä olin sitä enkeliä tekemässä.

Jotkut kärsii kaamosmasennuksesta, minä kärsin toisenlaisesta masennuksesta. Semmosesta kun mä tiedän, että on yö  mutta silti taivas loistaa jostakin muusta kuin kuusta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti