maanantai 6. helmikuuta 2017

Haistatellaan... ko?

Aamulla menin heppaa syöttämään ja vasten kasvoja lämähti mädän kananmunan haju yhtä kovasti kuin Granlundin lämäri :) (Vitsit mikä vitsi)

Olen päivän mittaan haistatellut olkipaalin, käykö se? Ei käy. 
Olen haistatellut lantalan, käykö lanta? Ei käy.
Olen haistatellut kompostin, onko probleemaa? Ei ole.
Olen haistatellut oman t&kamuksen. Onko tullut syötyä liikaa papuja? Ei ole. 
Olen haistatellut huussin... ei.
Paskakaivo... ei ongelmaa.
Kaivo... ei ongelmaa.
Olen käynyt haistattelemassa naapurien läheisyydessä, onko heidän putket räjähtänyt. Ei ongelmaa. 

Sitten tuli iskä kotiin. Aina niin tahdikas ja ja ja ...

Kuopion paskat haisee tänne asti!
On se hienoo. On se hienoo!!! 
Mehtää kaadetaan vinkuintiaanien voimin, kohta on Suomi naku ja tässä on tulos!
Paska haisee saatana muutaman kymmenen kilsan säteellä.
"Paskalaki" haluaa panna uusiks kaikkien viemäröinnit, kun Suomen oma viemäröinti on päin sanonko mitä?! 
Paranis vissiin tehdä kaatopaikkojen hajuongelmille jotain?
Hyvä Suomi! 
Hienoo Suomi!
Onnee 100 vee,
Ei sun ikäs siitä enää eteenpäin mee....





Kerrankin ollaan iskän kaa samaa mieltä jostakin...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti