torstai 15. syyskuuta 2016

Ufoja? Vai kenties aika puuttua.

Minä ajattelin ensin, eilen illalla tiellä kävellessäni, että ufot ovat tulossa hakemaan minua takaisin kotiin. Mutta eivät ne olleet maanmiehiä vaan oli teinipoika käynyt piruetteja tekemässä mopollaan. Kyllä nuo ovat selvä halytysmerkki siitä, että pitäisi poika laittaa mielummin balettitunnille. Ei autotielle saa tuollaisia tehdä, ja onhan tuossa vaakalaudalla yleinen turvallisuuskin. Hänen ja meidän muiden!

Muistatko nämä postaukset: Sain mopoilijat satimeen ilman korttia , Tiellä ajetaan miten halutaan koska mä olen KINGI tai entäs tää: Nukkumatiksi sua luulin

Sitten mennään todistusaineistoon: 

Numero 1


Numero 2 

Numero 3


Numero 4


Nämä on vielä kohdasta, jossa on komea mutka. Siinä on komiata pyörylää koko tien leveydeltä. Joo, ei näytä tie kävelytietä kummoisemmalta, mutta kyseessä on ihan autotie. Ja, kyseessä on tälläinen maaseudun lähiöksi muuttuva asuinalue:


Ei nyt ihan, mutta älyätte varmaan tarkoitukseni. Taloja ja asukkaita, eli immeisiä, riittää. Eli onnettomuuden mahdollisuus on suuri. Ja, sitten huomasin myös sen ettei tämä ballerina edes pysähdy tienristeykseen. Ehkä hänellä on paremmat hoksottimet kuin minulla, tuleeko auto vai ei. Mutta kyllä siihen risteykseen pysähdytään. Siinä sitä taas mennään sitten siihen tosiasiaan, että entä kun hän tulee sillä vauhdilla hevosen niskaan?

VinkVink vaan viranomaisille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti