sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Tippa Tappaa ja Ämpäriin Hukkuu

Vesi.

Yksi elämän ehdoista.

Yksi neljästä peruselementistä.

Kaikin puolin aikamoinen taikajuoma.


Minäkin olen mitä suurimmalla todennäköisyydellä 70-prosenttisesti vettä.
Tosin epäilen suuresti. Sillä minä juon kahvia, maitoa, hieman teetä, kahvia, kaakaota, hieman lisää kahviaa ja vielä rutkasti lisää kahvia. 
Minä en juo vettä. Sellaisenaan. 
Minun ei tule kaadettua vettä lasiin ja juotua sitä varta vasten sen itsensä takia. 
Se tuntuu niin turhalta, merkityksettömältä ja vesihän on niin mautontakin. 
Olen varmaan kuiva kuin Saharan autiomaa ja ihokin kyllä on sen näköinen, ettei tämä pimu ole paljon vesilasia huulilleen nostanut.

Otan haasteen vastaan ja yritän juoda litran päivässä. Kerron tuloksista aina viikon päätteeksi. Jää kuulolle.

Otatko sinä haasteen vastaan? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti