keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Jotkut saavat lapsen minä aion isona ostaa yhden

Olen ajatellut paljon sitä että aloittaisin adoptio prosessin heti kun täytän vaaditut 25 vuotta. Miksi näin? No, en halua olla mikään vanha muija kun saan jonkun teini-ikäisen afrikkalaisen jolla on aids. Haluan saada adoptiolapseni kun olen itse vielä (aika) nuori ja kun saamani lapsikin olisi vielä pieni. 

Hieman minua kyrsii se totuus, että se maksaa. Ja paljon maksaakin. Esimerkiksi jos adoptoisin Keniasta kulut olisivat 13 000 euroa. Biologisen lapsen saattaminen tähän maailmaan olisi vuorokaudessa 32,60 euroa. 

Ja sitten jos käykin niin etten sitä lasta koskaan saakaan, koska yksinhuoltaja ei kelpaa äidiksi. Olen sellaisen käsityksen saanut. Tai ainakin ei katsota hyvällä jos siinä vierellä ei sitä kaksilahkeista seiso. 

Olisi kiva tietää mitenkä kaikenmaailmat tähtöset siellä Hollywoodin ihmemaassa tuntuu saavan sen pentunsa adoptoitua niin helposti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti