tiistai 19. toukokuuta 2020

"Koko kylä vaan minulle sitten v*ttuilee..."

No kun sitä pihamaata käytetään kevyenliikenteenväylänä niin siskon kanssa pistettiin tramppis pystyyn ja sulkapallokenttä. Onpahan jotain aktiviteettiä juhannuksena. Ja, eipähän homehdu tramppis varastoon. 

Ja istutellaan kukkia ja tehdään valmiiksi ankkatarhaa.

Isä tulee sisälle ja jotain alkaa möykkäämään siitä, mitä ollaan sinne pihaan (alatielle) pistetty pystyyn. "Ja, koko kylä minulle sitten v*ttuilee." 

Mitä se koko kylä nyt niin alkaa tekemään. Kun on kuitenkin meidän pihasta kyse. Minä saan tehdä sille mitä minä haluan. Minä saan tehdä siinä mitä minä haluan. Täytyykin tänä kesänä ottaa bikiniraidaton rusketus. 

Tulkaa vaan valittaa suoraan meille naisväelle, älkää sen välikäden kautta puhuko paskaa.

Hänen mielestään siinä saa mennä vaikka koko karnevaali poppoo mutta kyllä minun mielestä kesäkeittiö jo kuuluu sellaiseen pihapiiriin, että kun siellä on syömässä ei mielellään kattele "koko kylän kyläläisiä". 

Että haloota nyt vaan ihmiset. Pihapiirinsä saa jokainen itse määrittää, ja minulle se piha on tuo puutarhatie. Siellä minä vietän aikaani, ja sinne minä näen olkkarin ikkunasta. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti