tiistai 23. tammikuuta 2018

Ei ei ei! Tänäkin talvena vain muutama ajanut, saavat vastedeskin ajella tuosta mistä nyt. Uutta reittiä ei tarvitse rakentaa! "Pysyväksi rasitteeksi" ! Entä jos joskus aion saatana ostaa kyseisen reitin alla olevaa maata, vaikka täysihoitotallin perustamiseen! Yleinen tarve, silläkös se Suomi mielellään paskahankkeitaan perustelee! Moottorikelkkailu on vähenemässä, koska lumikin on vähenemässä. Kelkkailusafarit pysykööt Tahkolla/sen kaltaisissa paikoissa. Ja, kelkkailijat ajakoon sääntöjen mukaan niin vanhat reitit voi säilyä. Yksi mätäomena joukossa, tekee koko konkkaronkasta mätiä! (huom! olette ajaneet todella nätisti tänävuonna, Pauliina antaa papukaijamerkin!) Mikä varmistaa sen, että kun reitti on virallinen, ettei joku kusipää ajele huvikseen siellä sun täällä. Ihan huvikseen mene katsomaan mihinkä se tuo tie vie? Mikä varmistaa sen, ettei virallisella reitillä ajele mopot, mönkijät, ralliautot?! Suomen lakiko? Hah! Se olen minä! Koska jos (toivon todella ettei kun) se virallinen reitti tuohon valmistuu, liian lähelle minua, meluhaitta ylittyy.... niin minä valitan joka päivä, jokaikisestä pienestäkin asiasta. Kelkkareitti menisi minun hevosten maastoilumailta, ja minähän vastedeskin niitä maastoilureittejä menen ihan vittuillakseni, joten 80km/tuntivauhtia on turha ajella. Ja minulle on turha sanoa, mene likka etsimään uudet maat. Ilmoitan kaikki mopopojat/mönkkärimonsterit poliisille ja teen helvettiä koko virallisesta reitistä. Ajat millin reitin ulkopuolella? SAKKO PERKELE!  Käyttäisi Kuopio resurssejaan johonkin muuhun! Aikamoista piilosuunnittelua tämä ollut, vaikka en maanomistaja olekaan niin reitti tulee vaikuttamaan minunkin elämääni. Missä tiedotetaan kaiken maailman kokouksista? "Parempien paskamaisessa puskaradiossa"? Onko kukaan käynyt ovella katsomassa onko isäntäväki kotona? "Hei, tuohon millimetrin päähän tulee kelkkareitti. Mutta ei teidän maiden läpi mene, joten ei varmaan haittaa!"

minä istutin sen puun 😀

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti